DAGENS 13/10

DAGENS VILL HA:  mvg på nk-provet ;D
DAGENS KLÄDSEL: jeans och tröja
DAGENS SMINK: puder, mascara, (och eyeliner)
DAGENS FRISYR: uppsatt i krullboll (elida) uppsatt med rosettdiadem (josse)
DAGENS HÄNDELSE: hahah, jag såg en bild på pannkakor å ba "ååååh, jag vill ha", men brevid var det en bild på typ polly's petshop doll houses elr jag vet inte vad, och elida trodde att jag menade att jag villa ha dom x'D
DAGENS LÅT: It don't make any differance to me - kevin michael
DAGENS PLANER: CHILLACHILLACHILLA.
DAGENS SAKNAD: -
DAGENS DUMMASTE: hahah, alla fördommar xD
DAGENS SJUKA: oskar är psykisktsjuk, elida är fysisktsjuk =P
DAGENS DROG: la musique! alltd!
DAGENS ROLIGASTE: hahah , se dagens händelse =)
DAGENS FAVORIT: snabb mat, och myckeeet mat på belladonna (Y) =D
DAGENS KÖP: elida skulle köpa bibliotekskort, men nejnej =P
DAGENS ORD: "fördommar!" - josse
DAGENS HUMÖR: asbra =D
DAGENS VISDOMSORD: "HÅLL I HATTEN!" - josse. hahahah!
DAGENS CITAT: "snart kommer carl och pissar bajs på mig" - elida
DAGENS BILD:


idag åt vi på bella donna. såhär glad va elidis när hon fick sin pizza =D
(heheheh, lägg märke till att jag kapade av hennes huvud) (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0