Flensost

Snönn föl imosä, sollen skin och jak känte vintten fladra färbo!

Gudds kraftt äär AAWESOMEE och jag älskar lite brownsugar!

Our laptop skins are professionally designed vinyl "laptop stickers" that make your notebook unique. Do you want to be different, stand out from the crowd? Our laptop skins make your notebook special.

idag SKA JAG fane
mej daska någon. hårt. <3<3<3<3<3. men det är okej......... ELLER!?!??!!? HUH`!`!`!?"?"?"?

Du vill ha mig... i munnen, i min muttärerbumsen. det HAHAHAH AXEL LOGGADE IN PÅ MSN, JAG TYP DOOOOG LOL LOL LOL LOL !!!!!!!!!!!! fina bröst eller fin fitta? fittan såklart :(|) höhö. flens är goodie <8-8> ITS A BIRD FFS <33333

Mitt humör kukade ur totalt nu på morgonen, drabbades av total jävla ångest över att jag inte pluggat under natten, och känner hur tårarna bränner bakom ögonlocken.
Så idag blir en hemma dag. I alla fall till stor del, för ska till SÖS i eftermiddag. Vill inte!

HAHAHAHAHAHHAHAAHAH SKOJA JU VAFAAAAAAAAAN!!!!!!!!


Det är så ute att göra det i skogen...

MOVH, gästbloggerskan oskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0