GAHOI

Döh, äntligen klar med idrottsuppgiften. Jag gjorde den väldigt slarvigt men det får duga för jag förstår inte uppgiften ordentligt.
Har precis ätit kinamat, är såå mätt. Tog fyra små rätter som vanligt. Mycket gott :)
Josse tvinga mig att skriva lite, höhö. Så d får bli ett lite ointressant inlägg den här gången bara för att.

Åh, ja har äntligen ätit oliver! Jag som har tjatat hela veckan efter oliver gick o köpte en burk på Maxi i fredags och åt upp hela och sen köpte jag en burk på willys igår och åt upp hela hemma hos Heidi. Mmm, vill ha en till burk! Ne, nu vill ja sova lite...blir så trött när jag ätit. Gabriel och Alex kommer o hämtar mig med bilen snart, vi ska dra till Södertälje :) Jag ville åka tåg men inte dom så d fick bli bil igen den här gången.

GAH!, skooolfoootooo imorn...jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig?! Lixom orka ha något man alltid har på sig. Jag kommer ihåg mina förra skolfoton. I 6an hade ja en toffs och ett vanligt rött linne, jättefult. Sen i 7an hade jag en toffs o svart t-shirt. I 8an hade ja mörkt hår :P och en tofs och vit t-shirt. I 9an hade jag en brun tunika från HM och hårförlängning i tofs...:P Vad blir d den här gången? Jag kommer nog köra på utsläppt hår eftersom jag äntligen (!) kan det :P Men vad ska man ha på sig? GAHOI!

Jaja, får väl tänka på d. "Godnatt" så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0