godmorgon

nu har jag typ precis vaknat igen, å shit vad jag mår bättre efter 2½ timmes sömn :)
hör att mamma lagar mat i köket, så de kanska är dags att gå upp nu. jag var lite dum mot henne imorse, för att jag va så trött, så nu kanske jag borde "snälla till" det lite ;)

förövrigt kan jag ju säga att jag, elida och life at metg har slagit egenom "30-taket" elr vad man ska säga. 35 läsare idag. än så länge! verkar som att ni bara älskar oss, och de är ju kul =D
jag tänkte visa en bild på hur min statistik ser ut på min egna blogg (som jag då har slutat skriva i, så döm mig inte)..:



hahaha, som ni kan se så pendlar den mellan 1-3 läsare per dag.
good 4 me, hhah
PUSSHEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0