hola amiga

ASSÅ JAG VILL INTE VARA SJUK. JAG HATAR VERKLIGEN ATT VARA FÖRKYLD :(
ikväll skulle jag kunnat gått på en s.k. tillställning hos orrieboy, men ack nej,
för för det första är jag sjuk som en uggla (ja, en UGGLA! har du problem med de?)
och för det andra har jag en uppsatts som inte skriver sig själv. tro mig, jag har gått
och benat och bött (nej, inte bönat och bett) att den ska göra det. men nej, ack nej.
den vägrar. jag har fortfarande inte börjat. det enda jag vet är att jag ska jämföra
Gustav Vasa, utifrån 3 olika böcker. så jag har ämnet, uppgiften och böckerna.
men motivationen är som bortblåst. nu är min hjärna inställd på lov. inte bra alltså.

xoxo gossip girl
(ha.ha.. ha. va rolig jag var nu, elr hur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0