inlägg från sjuklingen

Hola, jag gick upp idag. Helt död, hade inte kunnat andas under natten och vaknade med dunkande huvud o tappad röst.
Men ja skulle ändå till skolan för efter så väntade kebab på bella donna....
Möter pappa i trappen o dom vill ja ska följa m till doktorn...:o !
Jag bah...eh...ja har viktiga lektioner idag.
Men till doktorn skulle jag...

Väl där så stack dom mig i fingret ( =(! ) och stack en tops i halsen på mig.
Sen fick ja gå in till doktorn o han gjorde massa lungtester på mig. Resultatet blev Ulf 95 år....:P
Jag har lunginflammation gottfolk. Ingen svininfluensa, ingen vanlig influensa, ingen bihåleinflammation, streptococcer lr hur man stavar d, ingen halsfluss....nej lunginflammation...sooo noooot awesome.

Där har jag svaret varför jag aldrig blivit frisk efter 83 dagars "förkylning".
Nej nu äre antibiotika som gäller...

Nu har ja inte ätit på snart 24 timmar, måste äta måste äta. :)
Oh juste, skicka in frågorna som kommentarer på förra inlägget som josse skrev. :)

Later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0