majs

hejsaaaan
jag har verkligen ingenting att skriva, men jag bryr mig inte. nu jäklar ska de bloggas!
(ni behöver inte läsa om ni inte pallar, för följande kommer att vara ointressant);

idag har jag gjort .. typ ingenting spec. jag vaknade typ halv10 för att jag skulle iväg till stan med mamma för att köpa en mascara på hennes rabatt, men vi va tvungna att åka innan 12, och jag va tvungen att hinna sola solarium och duscha innan. sen när jag precis skulle bege mig ut för att sola, så kom jag på att jag inte pallade just @ that moment. så jag sköt upp det, och sket i att följa mamma till stan. med andra ord gick jag upp WAAAAY WAAAAAAAAAY  för tidigt =P
änyway, när jag kommer till solariumet (som hade happy hour, dvs halva priset på rum 2-5) , tror ni inte att jag börjar mata in pengar till rum 1 !?!? istället för 20 minuter för 40:- fick jag alltså 10 minuter för 50:- . SNACKA ONÖDIGT. på senaste tiden har jag blivit så jädrans klantig, och går ständigt med huvet i det blå, så att säga.. sen kom jag iaf hem, tog en dusch och så kom carro och nicole över för att baka. det blev mockarutor/kärleksmums/detfinnsenmiljonnamnpådom och drömmar =D
drömmarna blev ett enda stort fail-kalas, fasst de smakade ändå hyfsat, och de är väl de som räknas?

resten kan jag summera lite snabbt; såg skönheten och odjuret med nicole, åkte hem till carro&anders, åkte hem, slappade framför tv;n, och så nu: bloggar om min helt onödiga dag och äter kaka.

och de var de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0