måndagen

Nu drar jag måndagen i stora drag, lr va man brukar säga :)
Okej, jag vaknade, gjorde mig iordning och sen träffa josse på bussen. Då får hon ett samtal från Sofia o säger sen att ja inte ska ha ngn spanska :P inte mkt att göra åt när man redan satt på bussen så jag fick vara m på hennes franskalektion och sedan en halvtimme senare tog vi skolfoto, kl 10.
Det gick ju bra :) Sen fick vi sluta ! Då var klockan kvart i 11.
Vi drog till Hersby och åt, hon år italiensk biff, stekt potatis och kantrarellsås och jag åt pasta m ostsås och strimlat kött. Mkt gott :) imorn blire Bella Donna ! wihoo.
Iaf, efter lunchen tog vi bussen tillbaka till stationen och tog 10 i tåget till Märsta. Där tog vi bussen till Centrum och gick till Biblioteket för att låna historieböcker.
Sen när d va gjort drog vi till brödis o hämtade min lön ;) wii. Nu är ja 3200 kr mindre skyldig. Bara 1800 kr kvar sen har ja mina egna pengar.
Sen tog vi halv 2 bussen hem o nu e ja hemma :)
Har lagt in lite bilder från idag, och beställt skolfotona. Nu vet ja inte vad ja ska göra...kanske sova lite? :P

här e ja på hersby, LATER :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte ha frågestund ngn gång i eran bogg? :)

2009-10-19 @ 19:44:36
Postat av: Anonym

kan ni inte ha frågestund ngn gång i eran bogg? :)

2009-10-19 @ 19:44:41
Postat av: Anonym

Jo självklart! In m frågorna bara!

2009-10-19 @ 21:56:50
URL: http://lifeatmetg.blogg.se/
Postat av: Gabriel

men ooj :O vrf e du så skyldig? :O vem e du skyldig och vrf? :O :P

2009-10-19 @ 22:54:01
Postat av: elida

haha min pappa, ja lånade av han för USA :)

2009-10-19 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0