nostalgi !

hahah, jag har pratat massor av gamla minnen med min barndomsvän felina.. om ungar som vi pussade *hihih* och vilka vi "frågade chans" på. ungar som ramlade i klassrumet och de som hade på sig samma tröja i 2 månader i sträck. haha asså de där minnena är verkligen oslagbara, och jag hade de verkligen grymt bra som liten skitunge. men så slog det mig, (elr ja, felina sa) vi kommer aldrig mer att bli små igen. aldrig. jag är grymt taggad på att skaffa körkort, flytta hemifrån och allt sånnt där, men jag skulle fanemig ge allt för att få vara en liten snorig skitunge som hoppade hopprep och lekte med dockor.

jamen nu måste jag faktiskt plugga! (har knappt börjat.. oops)
PUSSOKRAM

Kommentarer
Postat av: felina

hahaha jaa :/ sen om typ 30 år så kommmer vi vilja va 18 igen som alla skitungar födda på 2020talet HAHAH. urssh deprimerande :Sq o sen dör man. öh fan va depp hahaha. kommer du ihåg kim? pusskull eller va vi hade på "eftis" gahaha.

2009-10-15 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0