önskelista, redan?

Ofcourse! Heter man elida skriver man ner allt man kommer på direkt när man kommer på det...mest för att inte glömma det. :) Så ja har en liten önskelista till jul och födelsedag :D iih...ja hare så bra som har allt underbart i mitt liv på 3 veckor på raken.
Jul, bästa nyår (asså ja blir typ aggressiv av att ja längtar så mkt..måste kasta ut ngt ut fönstret för att få utlopp av min längtan haha) aa o sen fyller ja 17, allt d på 3 veckor.
Nice huh? Aja, här e min önskelista iaf...:D

-Ringar, and lots of them! Fula, coola, snygga, stora, små, färgglada, färglösa, you name it!
-Kaninunge, ja gav bort mina kaniner för att ja va allergisk...fattar inte att jag gjorde, jag saknar min Kiwi så sjukt mkt. Hade hnm sen han var en liten plutt typ 4 veckor gammal asså åh...han är min bäbis o så ger ja bort han?! &"/"%¤&#"% ! Skulle göra vadsomhelst för att få min kiwi igen men nu har ju en liten unge hnm o den andra lilla kaninen ja hade kan ta sig så ja önskar mig en ny ist.!
-Canon eos 500d, så jag kan fota alla "KODAK MOMENTS" ! O i mitt liv finns d många av dem.
-Pengar, ofcourse, pengar e alltid bra! Kan köpa kläder, parfym o smycken o allt annat bra...typ MAT!

O sen ja kmr inte på ngt mer...
Nu ere sista veckan innan jullo...förlåt ja menar höstlovet :) nu KÖR VI HÅRT!...not :))
Här kmr iaf en bild på min lilla Kiwi...



Later :)



Kommentarer
Postat av: Ludvig

2009-10-20 @ 06:34:27
Postat av: Ludvig

Gaaah Canon eos 500D!! Vill oxå ha!! :D

2009-10-20 @ 06:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0