PANIIIIIK

okej. jag freaaaaakar ur! imorn är det skolfoto. HELT bortglömt. jag har ingenting att ha på mig. vad ska jag göra? ..dessutom har jag idrotts läxa tills imorn, som måste göras innan jag kan åka å shoppa eller så. kanske kan åka till carro en snabbis å rota i hennes garderob.. jag vet att hon har en jeansväst som skulle kunna vara intressant ;)
jag kan ju säga att hon inte får tillbaka hennes usb mobil grej om inte jag får låna kläder.. (6)

asså buhu.. nu måsta jag börja med idrotts uppgiften :(
alla säger att den är skitsvår. maaaah!
nått som alltid gör allt lite roligare är ju family guy, så här kmr ett klipp som kan göra oss alla på lite bättre humör :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0