PLÖTSLIGT HÄNDER DET..

..josefine skriver ett inlägg i bloggen :O haha, här kmr de;

åh idag kommer jag att dö.
jag är så förkyld så dä är inte sant! och de va lixom på några timmar som jag gick från "lite ont i halsen" till "AAAAAAAAAAJ" typ. näsan rinner oxå, å de är inte speciellt trevligt. men ändå är jag envis och tar mig till skolan. men jag och elida går nog hem efter lunchen.. vi måste hämta böcker, men båda är sjuka xD
så vi klämmer väll in lite film med klassen och lite lunch med julle också. härlish!
dessutom kommer skolfoto-fotografen tillbaka för att ta "aktivitetsbilder" på snygga metg som ska vara med i skolkatalogen oxå. de vill jag jättegärna vara med på (6)! men vi får se hur det hinns med..
förövrigt har jag en hel uppsatts tills idag som jag inte ens har börjat med.. men de e väl bara att köra stenhårt med den när man kommer hem, för du är ju ingen annan hemma och kan distrahera mig :)

nejmen vi måste jag gå å sminka mig och nysa lite. kanske ta en alvedon oxå.
c ya'll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0