SJUKAN

JAG ÄR SJUUUUUK :@ IGEEEEEEEEEN, eller FORTFARANDE kanske e ett bättre ord. #"%%&/# ! GAH! vill bara ta o kasta soffan ut ur fönstret...e så irriterad. Jag har temperament ja vet....:@

Men ja orkar inte va sjuk mer men ja ska ta rådet ja fick för 80 dagar sedan att ja skulle kolla m läkaren o få medicin.
Vill inte men jag har inget val för d gör såååååå ont i halsen och ja låter som en groda när ja pratar nu för d e så svullet.

Förlåt, värsta klagoinlägget ja skrev nu...whatever. Bäst att jag skriver av mig lite annars åker något ut ur fönstret känner jag. Kanske ska ta tag i mina aggressionsproblem oxå ;) ne :)

Men jag orkar det här :) jag har världens bästa "glädjekälla" iih :)

godnattinatt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0