skummmmmmbad.

ååh, asså ni anar inte hur mycket jag vill köra en liten "rev run" , och ta en skummbad och smsa elr prata i telefon.. elr ligga å lyssna på musik. elr 'sitta' vid datan. typ det jag gör nu, fasst medans jag ligger i badet. fyfasikens va bra de skulle sitta just nu!
btw, isf skulle den här låten spelas på repeat; http://open.spotify.com/track/6J2Gg6h1pnLi6kijjXOXCs , skönaste låten ever. LYSSNA! :)

tänkte bara att ni kanske ville veta de.. OCH ELIDA, VEM ÄR DE SOM INTE SKRIVER NU VA? ;)


hoho, sexy huh?

btw å var jag me julle idag :) , vi gjorde pannacotta och såg på family guy och youtube och så. vi hade marabou amigo oxå. jag hade inte smakat de tidigare, och de va TAMIGFAN DE GODASTE JAG NÅGONSIN HAR ÄTIT. typ. men aa. vi hade iaf vädligt trevligt :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0