slutsats; hajar.

dom som känner mig bra, känner oxå till min största rädsla, nämligen hajar. jag satt och tänke på de, och har kommit fram till en grej som jag tänkte dela med mig av. jag kommer ALDRIG att bli uppäten av en haj. för de första så skulle jag ALDRIG för hela mitt liv försätta mig i en situation som möjligtvis skulle kunna leda till uppätning, och om jag MOT ALL FÖRMODAN skulle hamna i den situationen att jag var omringad av hajar och på något sätt kanske möjligen skulle kunna bli uppäten av dom, så skulle jag ha tagit självmord lååångt innan de fick chansen. seriöst. t.ex. om jag satt på en gummibåt helt ensam, och precis började se land och jag visste att jag skulle komma fram inom 2-3 dagar om jag bara satt kvar där, men jag såg en hajfena också, vet ni vad jag skulle göra då? jag skulle ta självmord. även om de fanns en ENORM chans att jag skulle överleva och inte hade nått att ta självmord med, så skulle jag inte stå ut med 2-3 dagars konstant oundvikbar psykisk fysisk psykostörd rädsla. jag skulle riva upp halsen med naglarna och de skulle krävas.

så detta kommer ALDRIG hända mig:


och fan va bra de känns nu när jag har kommit på det. nu kan jag "simma lungt",
för jag kommer aldrig, AAALDRIG bli uppäten av en haj =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0