WANTED: elidas röst

Hallå, ja efterlyser min röst...vad du vill i hittelön.
Jag e så desperat...jag vaknade och kunde inte prata. Fick inte fram ett enda ljud, bara hhhhhhhhhhhh.
Jag tänkte aa men det går nog över efter en kopp te och ngra mackor o nudlar. Men icke...icke.
Jag e så haha så känslig. Jag brukar aldrig va känslig, ja brukar mest vara arg o ARG, men ja börjar gråta snart.
Jag känner mig så tom, inte prata, inte skratta, inte SJUNGA? Ja som alltid sjunger...o skrattar för den delen oxå.
Jag vill ha tillbaka min röst nu, NU NU NU. Ge mig den...ja betalar vadsomhelst.

"I just wanna screaaaaam...how could this happen to me?" - Untitled, Simple plan
men ja kan ju inte skrika...GAH
Det som får mig att gråta på min gråta lista är hittills:
Hjälplösa barn
Tanken på att ngt ont skulle hända min familj lr vänner
Om ja spyr
Och nu, att inte kunna prata skratta eller sjunga. :'(

Ne, nu ska ja dricka camomille te med citron och honung o "bena o bö" (citat: Josse) att d ska försvinna.
Vill aldrig mer tappa rösten, aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0