wikipedia

Vi har precis haft klassråd. :) Vem vill inte ha en godis/kaffemaskin? Jo, våran klass...!
!%&%)&/( !
Sen ja typ stör mig på den hära "wikipedia" som e exakt som ladyboy fast boylady....nu kmr ja gå in i en vägg av att min störningsnivå e så hög hahaha !
Iaf...ja hoppas att vi kmr få äta på fler resturanger, typ Subway, Sams kebab o en kinarestaurang skulle sitta hur bra som helst.
Jag o josse skulle springa ner till Röda Soffan o gissa vilka som har tagit över den? OSKAR o ngra. Vi ba NOOWAY! :'(

Jag har inte ätit frukost...ja vill äta ngt men d finns inget att äta o ja har inga pengar o lunchen är halv 1 o d e en evighet tills dess....en eeevigheeet, en koooort sekuuund. Fast den korta sekunden är en väldigt lång sekund. Ay pues....ja e hungrig. En nyhet? Nej :) Lägger in en dyperfin låt...jättekonstig men jättefin. Haha

LATER... :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0