20/4-10

Omg. "Hej-jag-heter-Elida-och-skriver-17-inlägg-på-30minuter"?
Det ska jag döpa Elida till på min mobil. Om det inte är för långt dvs.

Jaja, jag kan börja med att kommentera hennes inlägg lite..:

1. MOPS kommer alltid vara världens sötaste hund. Inte nå "Shollahopis haiso". Så det så.
2. HAHAHA, "hur läcker du än é, he-he" HAHAH DÖR! LOVE.

Seeeen (eftersom Elida tvingar mig att skriva) så kan jag berätta lite om min härliga dag! Den började med att jag släpade mig upp ur sängen på tok för tidigt bara för jag var tvungen (!!) att tvätta håret. Sen drog vi iväg på studiebesök på EU-grejsen. De va långtråkigt, men samtidigt väldigt intressant (lol? hehe). Efter drog vi till skolan och åt och fick veta betygen på matteproven vi gjorde igår (snabbt rättat eller vadå?) och gissa vad? MVG!!!!!!!!!! Skulle inte förvåna mig om mitt glädjeskrik hördes ända till Happaranda (heter det ens så?). Sen drog jag hem och gjorde istort sätt igenting i några timmar, tills jag drog till Salem klockan 9 och åt blåbärspaj och såg på dhw och cougar town. Asså älska cougar town! Sååååå skön humor xD

Sen kom jag hem, såg att Elida hade skrivit till mig på FB att jag skulle skriva i bloggen, och here i am. Som avslut kan jag (helt utan direkta sammanband till det jag skrivit) konstatera att jag använder paranteser jävligt ofta. Men det var då allt för mig.. PUSS!

(schlänger också in en "halvmongo" bild från i söndags..)


♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0