ändrade planer

Mina planer för kvällen ändrades i sista minuten (jag satt och gjorde typ ingenting och väntade från 13 till 20.30), så det sket sig. Som tur är ställde min goa vän Julius upp som sällskap, och vi såg filmen "Catch me if you can" med Tom Hanks och Leonardo DiCaprio. Riktigt bra film, enligt oss :)
Kom precis hem därifrån, med magen full av sånna här runda lösgodis-choklad (ooh så gott!). De är fan najs att vara hemma hos Julle fredag-lördag, för dom har alltid en feeet godisskål, mweheheh!

Nu ska jag gå och lägga min snart, är faktiskt riktigt trött efter första skolveckan sens lovet.

Imorn kanske jag klämmer in en happyhour-solning på förmiddagen, sen blir det lite (läs: skitmycket) bak med Carro (inför firandet av Colin 5år (!!!) på söndag), och sen ska jag hitte på något riktigtriktigt roligt med Salem. Planerna är inte kristallklara än, but hey; de blir väl bara kul att improvisera lite typ. Med Salem har jag alltid kul :D

Men jaja, godnatt sötnosar
♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0