Bitch slap

Dagen började med en sväng in till gamla stan med min käre vän Julius. På tåget påvägen dit var det en tjej som verkligen rådampade på sin (förmodligen) pojkvän. Asså hon skrek rakt ut, för full hals. Vi tog iallafall en glass på Ben&Jerry's stället och tog en liten promenad genom gamla stan till... nya (?) stan, för att hämta ut hans biobiljetter. Sen drog vi hem till honom, spelade fifa09, såg på "Prinsessan och grodan" (ytterst bra film tycker jag som älskar Disney filmer), och sen spelade vi mer fifa09.
Efter det kom jag på att jag kunde dra till Carrobarro (Caroline) och Pandi (Anders). Pandi's kompisar var där och såg på film, så jag slog mig ner. Typ 2 sekunder efter det inser jag att de ser på en "film" som praktiskt taget borde kategoriseras som mjukporr. Hahah, det var så j*vla löjligt asså! De var om tre tjejer (alla lättklädda och "stor bystade") som typ slogs, hade sex (med varandra!! (asså man såg inget "sånt" men iallafall!)) och hade vattenkrig. Helt sjukt! Men vi fick oss ett gott skratt iallafall. Hahah "mjauw". Om ni vill se den så hette den typ "Bitch slap" har jag för mig. Vem vet, ni kanske gillar sånt?
Drog iallafall hem efter filmen, smällde i mig en halv påse chips och såg på "Alice i underlandet". Muy trevligt. Det blir iallafall ingen sen kväll för mig. Ska nog lägga mig och slö-kolla lite på TV nu och sen sova :)

josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0