craZEEY

ASSÅ! Jag börjar bli galen på det här!
Jag tittar på kläder, skor, smycken mm. på internet och blir galen för att jag inte kan köpa ngt!
Seeen så ÅKER JAG FRIVILLIGT TILL ETT SHOPPINGCENTER?!
Jag var crazy på riktigt, fick ångest och panik o blev galen o deprimerad för att jag inte har ngra pengar att köpa allt i alla butiker för!!!! PLEASE KILL ME!

NÄ, men jag FICK iaf, av mamma, de här kläderna :)
2 par strumpbyxor, en grå tröja och en svart halsduk typ :P Sen köpte jennifer en jeansjacka ja kmr få låna :D



//Elida.

Kommentarer
Postat av: josefine

hehe, strumpbyxor à la wannabe mig ;)

2010-04-17 @ 00:12:02
URL: http://lifeatmetg.blogg.se/
Postat av: elida

Hehe, only the prickiga ones ;) de andra köpte min syrra, randiga :P

2010-04-17 @ 12:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0