dagen!

Idag var en ganska vanlig skoldag. Vi hade någ skitgrej på gympan, men vi var på satelliten (=skiiiitfint ställe!!!), och sen slutade vi. Jag och Sofia tog en glass nere i cafeterian, skiit mys =D

 
SötaSofia ser ut som en manga figur! :D
Och jag ser väl ut.. ja, precis som jag brukar se ut på alla bilder. Sådär lite spexig och överlägsen ;) (dock lite slitnare och med lite äckligare hår (behövde en seriööös tvätt) än normalt)

När jag kom hem tog jag en låååång dusch, sen slängde jag ihop lite middag och efter det drog jag och Salami ut på en promenix. Hahaha, utanför affären på norrbacka va de en lite unge med tuppkam som åt en feet rulltårta o ba "tja!" hahahahah, vi dog, de såg så jääävla kul ut!!! Han va typ.. 8-9? Sen kom han fram till oss, gjorde någonting (gud vet vad?) och utropade "DE VA INTE JAG" och kubbade därifrån. Hahhahahaha, asså jag och Salem typ la oss på marken av skratt!

Vi hittade en klotter vägg. Jag "målade" spenor på tjuten med min kinder maxi. Yeeeeah.... Men jag såg ut som ett kioskmongo i nyllet, så jag fixade ett annat "ansikte"... SNYGGT VA?!


"NAAJS" (-borat).

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0