datafri kväll ;)

Okej, det blev inte ut och ränna i affärer idag.. hehe, lat som man är. Jag har bara varit hemma; lagat mat, sett en film och resten av dagen har jag spelat gitarr. Hela dagen. Mammamia. Jag har lärt mig en jättebra låt som låter skitbra och är fett passande i mitt livssammanhang, och den är lite svårare också så det är jättekul! :D

Inom kort ska jag dra till Carrobarro. Vi får typ ha tjejkväll eller nått, för Pandi är inte hemma! Mysmys. Och jag ska förbjuda henne att röra sin dator under kvällen, men vi får väl se hur det går med tanke på att hon är en till och med värre data nörd än vad jag är. Men nu har jag bestämt det iallafall. Datafri kväll. Skööönt!


(bara för att inlägg med bilder är roligare än de utan) ;)

josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0