Gla' påsk!

Nyss kom jag hem från en påskmiddag hos pappa! Sjukt go' mat och chokladpannacotta till efterrätt *DRÄGGEL!* Jag fick inget påskgodis.. Istället fick jag 1200:-, och de är ju inte illa pinkat det heller ;) Nu kan jag köpa converse, en vårjacka, en väska OSV OSV! FYFAN VA BRA! Iallafall, kom nyss innanför dörren, och de första jag gjorde va att ta bort sminket och smälla på mig en ansiktsmask. Imorn ska jag nog ta och unna mig en solning på Brunos också så jag blir lite vår-fräsh, nu när jag ändå har råd. Det sägs ju att man inte kan köpa lycka etc. men jag är fan så mycket gladare nu än innan jag åkte dit. hehe :)
Sen hände det en liten rolig grej när jag skulle dra också, hahahaha!! Jag råkade smälla upp dörren till Evelina's rum när hon och hennes Nicke hade hångelkalas. Shit vad jag garvade!! Dom skämmdes så jäkla mycke! Hahaha!



GLA' PÅSK MINA SMÅ BLOGGLÄSANDE KYLLINGAR! hehe :)
josse

Kommentarer
Postat av: Eve

hahah du ba hångelkalas hahah:p skön du är!:p

2010-04-03 @ 00:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0