Grynet

HÅLL I ER.

Igår började kvällen med att jag mötte upp Marcus och vi gick till ica och handlade och så hyrde vi en film. Sen drog vi hem till mig och gjorde mat. Baconlindad kyckling med pommes och tsatsiki. Mohaha, nu blev ni hungriga va? ;)
Sen såg vi filmen vi hyrde ("Chuck and Larry", -sååå kul!) och efter det "Paranormal activity" = jag DOG. Asså. Asså. DOG! Så jävla äcklig. Iallafall, när den filmen va slut närmade sig klockan 5, men vi låg och snackade till klockan 6 innan vi bestämde oss för att sova. Marcus börjar snarka högt som fan inom 3 minuter. När klockan va ca 20 över 6 bestämde jag mig för att vända lite på mig, och då vaknar Marcus och suckar högt. Hahah. Sen är han inte längre trött. Inte jag heller. Vi går och lägger oss i soffan istället och ser på barnprogram.
Efter en stund utbrister jag "GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!" (för han har namnsdag idag..), och några minuter senare på bolibompa så visar som på TV också att det är "Markus" som har namnsdag. Och bolli har lagt till namn också. Namn som är lite ovanligare, så att dom barnen också ska få en namnsdag, och kan ni gissa vilket namn som hade lagt dit? KAN NI GISSA?! GRYNET!!! Omg, asså vi doooog. FÖR-.STÅR.NI.HUR.COOL.DET.VAR?! Asså ett helt random smeknamn som jag gav honom för flera månader sen, och det hamnar på hans namnsdag?!
Iallafall, ett tag senare började han snarka igen, så jag somnade på honom. Vi låg alltså i min minililla soffa och sov i någon timme eller så. Men ääh, de va mysigt :)

Efter vi gjort oss iordning drog vi till arlanda.
Där drack vi varsin Café Cooler () och spelade gitarr utomhus. SÅÅ chill.





♥ josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0