jeans-goes-shorts vs. plugg..?

Nu ska jag klippa söder två par jeans till shorts! :D
Så typiskt mig att alltid sätta igång med massa projekt dagen innan ett prov som jag inte har pluggat till.. Fan allstå, jag måste få MVG i engelska! Äh, de löser sig. Klippa jeans går fort. Visst? Försöker tappert att intala mig själv att det inte tar sååå långt tid. Och vet ni vad? Det funkar. Fan.

♥ josse

_________________________________________________________
TILLÄGG:
Okej, jag failade totalt. Jag har slösat tid på att klippa och typ tagit sönder saxen, och för vadå? Ett par sneklippta jeans med olika långa ben som kommer vara fula oavsett vad jag gör med dom. Bra tänkt Josse, jävligt bra tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0