KISTA!

Igår hade jag en mycket mycket väldigt trevlig kväll. Jag och Carro såg på djävulen bär prada, drack milkshake och åt mockarutor och snackade en massa. Idag ska hon och jag dra till kista, och shoppa, kanske fixa mitt hår (för er som inte sett det, hört det eller listat ut det än så klippte jag mig i måndags. Det är annorlunda, mer än så säger jag inte. Men iallafall blev de lite fail, så jag måste klippa igen för jag fick sämsta frisören så mitt hår är snett :/) och äta på MAX! Men mamma va lite rolig imorse när jag sa att jag skulle till kista:

Mamma - Ska du åka med håret då?
Jag - Nej, jag ska åka utan.

Hahah, jag älskar snabbtänkta, kvicka kommentarer!
Nejmen nu ska jag borsta tänderna, sen är jag redo!

josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0