lördag 17:e april

Läste Josses inlägg o allt hon skrev va riktigt true!

Iaf, nu sitter mami o papi utanför o spelar yatzy o skriker o har sig! :P
Själv sitter jag i rummet o tittar på medan d sk. askmolnet drar förbi...? Himlen e grå och jag ser skräp flygande (kan vara fåglar oxå...) :P
Det är ju lite mindre trevligt att jag har en solpollett kvar men inga pengar att tjäna på happyhour så jag sparar nog min pollett :P Jag är väldigt noga m om jag kmr tjäna ngt på det jag gör lr inte..iaf när d handlar om mat och pengar.
Men det är oxå skönt att bara kunna skita i det och köpa o köpa loss för hela slanten...wish I could do that.

Ingen blå himmel för mig idag. Ska kolla om ngn är icke upptagen o kan förgylla min dag :)
Have a nice day!

//Elida.

Kommentarer
Postat av: amanda

vart har du köpt den svarta halsduken? :)

2010-04-17 @ 14:35:37
URL: http://hellgrenn.blogg.se/
Postat av: elida

JC :)

2010-04-18 @ 02:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0