rekord i dumhet

Har precis slagit rekord i dumhet! HAHA
Jag dricker iste...framför datorn :) Jag tittar i botten av glaset när ja dricker och ser bilder i teet. Bilder som liknar minnen från ngnting...jag kan se Gabriel som "visar upp" sina muskler på en stock m Sara framför och mig brevid...jag kan se mig själv i en buss m nåra vänner.

Så min reaktion va wooow...its a sign! lr ngt liknande hahah, ja kan se mina minnen i teet! wow!
Sen tar jag ner glaset och inser direkt att "minnena" jag just sett i teet var min bakrundsbild ?! xD Det hade speglats i teet eftersom glaset och teet är genomskinliga!!! hahahahahahahaha ja döööör.

//Elida.

Kommentarer
Postat av: Gabriel

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!

2010-04-10 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0