solarium

Asså shiit, jag vet inte vad som hände.. Jag skulle sola solarium, så jag cyklade till brunos, betalade och gick och ställde mig i solariumet. Som vanligt. Efter typ 6-7 minuter så började jag typ få massa yrsel och andnöd. Jag kunde seriöst inte andas!
De va skiitläskigt!! Har aldrig hänt mig innan :S
Så jag gick ut ur solariumet och satte mig ner och försökte andas. De tog flera minuter innan jag kunde andas hyffsat igen. Trodde jag skulle svimma och det kändes som om jag skulle spy. Fyfan vilken vidrig känsla alltså!

Och brunare blev man ju inte heller =P




♥ josse

Kommentarer
Postat av: elida

min kompis fick oxå yrsel när hon solade den dära :S

2010-04-24 @ 12:38:22
Postat av: sofia

omg omg omg!!!

2010-04-25 @ 00:35:56
URL: http://sofiialinden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0