♥ mitt underbara liv ♥

HEJHEEEEEEJ
OMG; mitt liv är ultimat just i denna stund.


1. Jag har lyckats planka heladagen på mitt terminskort.
2. Jag fick en skiiitsöt vårjacka för 24:- på HM för att kassörskan slog in något fel! :D
3. Det är helt underbart väder!!!
4. Bussen från kista matchade tåget till Märsta som i sin tur matchade bussen hem!
5. Jag sitter just nu på min 40grader varma balkong (den är inglasad, thats why its so smokin' hot).
6. Det finns en glass i frysen som jag ska hämta inom kort.
7. Jag lyssnar på suuuuuuperhärlig musik!!!!! Ted Gärdestad – Oh, vilken härlig da', wow. Den här har jag haft i huvudet idag, för att det ÄR en sån härlig dag!
8. Det känns som att allt kommer att lösa sig nu, och bli som det ska vara.
9. Jag känner hur solen börjar ta på axlarna... =D =D
10. Massa annat som jag inte orkar skriva :)

Asså hjälp, jag kommer kissa på mig för att jag mår så bra. Hahahahha! Typ.

BILD PÅ MITT HÅR (nu har jag en gammal keps på mig också, haha, annars får jag solen i ögonen. Kan ändå knappt se skärmen, hehe)

Det blev inte så jag klippte håret i kista idag, som ni kan se är de olika långt på sidorna, haha! Men Carro har lovat att klippa mig imorn ;)

josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0