update :$

ASSÅ ELIDA; jag sa ju till dig imorse att jag skrev värsta inlägget, men att de försvann! Men fine! Då skriver jag då, men jag har inte tid eller lust att skriva något bra, roligt eller meningsfullt.

Men iallafall, jag sitter just nu och försöker försöka skriva på min engelska grej medans Marcus sitter och spelar GTA (haha) och gör juice (hehe). Jag sitter här och snuvar som fan, eftersom han smittade mig i lördags (Okej, typ kan misstolkas nummer 1? Jag menar alltså att han smittade mig med sin förkylning, inte aids eller gonorée eller va fan de nu heter) ;). Men ändå; inte bra asså. Menmen, han gör ju jucie till mig som lär vara fullt c-vitaminer så jag blir frisk snabbare eller nått ;D

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0