random adventure. typ.

ASSÅ ABOOOW, kvällen igår va flippad jao. Vi drog på fekke hos nån snubbe, o sen de spårade! Aina kom o vi ba "oh, shit vi kubbar!", sen vi kubbade, men aina tog oss, o vi ba "oh hell, cella inte morsan, jag beer dig aina".

Hahaha okej, nej så va de inte....
Nejmen jag va ju med Salem igår, och så ställdes en av våra planer in, så vi bestämde oss för att vara random. Vi hoppade på pendeltåget och åkte iväg mot Södertälje. När vi kom till centralen hoppade en snubbe (typ 40 bast) på och satte sig brevid mig. Jag och Salem skämtade, sjöng och skrattade och tänkte inte så mycket på honom. Efter en stund började även han skratta åt våra skämt, och när Salem hotade med att hoppa av tåget (på skoj såklart) så utbrister snubben "neeej. gå inteeee" med jättecreepy röst! Vi ba "Ehh, okeeej?" men brydde oss inte så mycket utan fortsatte hålla på typ. SEN började snubben disktet smeka mig på låret. Jag och Salem DOG av garv, och det var så jävla äckligt!!! HUUUUA. Så vi ba "Nä, fan. Vi hoppar av så snabbt som möjligt..!" och det var så vi hamnade i Tullinge.

När vi var i Tullinge (BTW, de här blir ett lååångt inlägg!) så drog vi till någon ICA typ. Vi köpte sånhär Jacky chokladpudding (omg, såååå gott!) och gick vidare. Vi hittade "Eklidshallen" (tror jag det hette iaf), och bestämde oss för att (läs: jag bestämde att vi skulle..) hoppa upp på taket och käka chokladpuddingen där. Det va sjukt kul och väldigt mysigt. Det är någonting speciellt med att sitta på ett tak med någon man älskar. Try it. När vi stog på taket åkte Coola-Killarna-Från-Tullinge förbi på sina cyklar. Dom skrek på oss att vi skulle gå ner från taket och att de skulle ringa polisen. Sen åkte dom 200m bort och stog och stirrade på oss i typ 20 minuter tills vi drog därifrån... No lifers! Aja, efter det drog vi till Älvsjö en sväng, men pallade inte stanna där länge.

På tåget på vägen hem så hoppade det på två killar (25-30 år?) och satte sig mitt emot oss. Sen började dom snacka med oss. Inte svenska. Inte engelska. FRANSKA. Både jag och Salem har gått på franska i ca 5 år, men ingen av oss fattade ett skit. Ändå fortsatte de babbla på franska. Efter ett tag så fick de in i huvudet att vi inte snackar franska, då började dom snacka lite engelska. En av dom typ tjatade på oss att vi skulle skicka sms till honom och massa annat skumt.

Sen när vi kom till Märsta igen så regnade det som fan, och vi hade ingen buss. Så vi gick hem i regnet. När vi kommit hem blev Salem sugen på äppelpaj, som vi gjorde en (och den va AWESOME!) och såg på family guy.
Sen drog jag hem och drömde massa (!) roliga drömmar :D

Idag ska jag bland annat fira Colin som fyllde 5år i tisdags! Han ska få en star wars t-shirt från mig. Hehe, gullungen älskar star wars. Hoppar ni som läser detta får en underbar dag (och ni som inte läser det kan ha en litelite sämre dag. muhaha), pusspuss!

♥ josse

ps. bilder från Tullinge-äventyret kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0