fairytale

Ååååh, efter förra inlägget så fassnade jag på youtube och började titta på romantiska scener i olika filmer, och jag bara drömmer mig bort till ett eget fairytale-ending.. Wooow. Några favoriter:


Hilary Duff & Chad Michael Murray i "A Cinderella Story"

KLICK!
Gick inte att infoga i bloggen, men klicka bara på länken :) Det är iallafall Rachel McAdams & någon kille (vet inte namnet) från "The Notebook". Jättefin scen iaf :)

KLICK!
Nehe, den funkade inte heller.. :(
Men det är från "Spiderman", Kirsten Dunst och Tobey Maguire :D

Kan ni hitta likheten mellan dem?..

..De utspelas alla i regn. Asså det är typ det sexigaste som finns! Hahah, erkänn, en kyss i regnet, det blir inte mycket hetare? Jag drömmer mig bort till ett liv i en romantiskt film med lyckligt slut där slutscens-kyssen utspelar sig i spöregn.. Aaah......

[hjärta] josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0