vardagslyx

Vardagslyx är bland det bästa som finns! Att mitt i veckan göra någonting som man egentligen gör på helger, eller göra något annat speciellt på en vardag. Till exempel gå på bio en onsdag eller äta tårta/choklad/pizza/? till frukost en måndag. Man blir så mycket gladare, mer avslappnad och mer taggad på att göra till exempel skolarbete sen (iallafall jag)!  Enligt mig har jag haft en "lyxvecka", hitills iallafall. I söndags och lördags kom jag hem någongång efter 12 (vilket inte påverkade min sömn alls, eftersom jag alltid lägger mig sent ändå) efter att ha haft jättekul och mysigt osv, och igår var jag hos Salem ett bra tag och gjorde paj och satt och chillade ett bra tag på kvällen.
Nu har jag pommes i ugnen och en hamburgare i stekpannan; frukost here i come. Gotta love it.

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0