boriiiing

omg, den här dagen känns så jävla händelselös fast den inte har varit det..! skumt xD
först hade vi skola, efter gick jag och sofia till gymmet och va där ett bra tag. de var en man i röd tröjja som var precis utanför och han stirrade som fan. säkert för sofia skulle lära mig salsa.. då jäklar går de hett till! ;)
sen drog jag iaf hem. skulle följt med min broder för att köpa present till pappa (som förövrigt fyller FEMTIO år imorn. gammelgubben ;) hehe), men han fick göra de själv, för jag orkade inte åka bussen. jag satt och spelade gitarr istället, och städade lite (läs: väldigt lite. knappt alls..!) sen drog jag hem till carro eftersom hon erbjöd sushi. asså holymaccaroni, jag blir kärare och kärare i sushi för varje gång jag äter det..! MUMSSSS säger jag bara. sen nattade jag en unge och såg på tv. nu är jag hemma och tänkte ta itu med lite franska glosor. sen blir de sängen. NATTINUTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0