dilemmaaaaaan

Helt okej dag idag faktiskt :)

Började 10.45 för jag försov mig...:o :P Sen vare svenska och då höll vi på med våra diet-arbeten. Sen vare lunch...kebab..sen köpte ja godis :) seeen vare engelska o då vare muntlig presentation o sen fick vi sluta :)

Nu är jag trött o ska KANSKE förbereda mitt tal om ngt minne till engelskan imorn...lr så ska jag äta. D brukar vara mitt lilla dilemma på dagarna...äta vs plugga.
Brukar sluta med att jag äter...somnar...vaknar o märker att klockan e alldeles för mkt för att börja plugga så då blir d facebooktime :P Men d gör inget om d händer idag, för d e ju trots allt bara ett minne ja ska snacka om...hur lätt som helst.

Nu kmr d andra dilemmat...:S VAD SKA JAG ÄTA?! göra ngt jobbigt gott som tar tid vs fritera pommes?
Brukar sluta med pommes....:D

ÅÅH jag har lite träningsvärk i 2 muskler jag inte ens visste att jag hade, typ på sidan av magen, typ en lång muskel precis brevid magrutorna :S Och i andra såklart...rumpan o triceps. Så funderar på om jag ska göra ngt annat än pommes för omväxlingsskull...:)

Aja, ska försöka övertala mig själv för ngt...LATER

//ELIDA

Kommentarer
Postat av: skvalleratmetg.blogg.se

skvalleratmetg.blogg.se

2010-02-10 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0