dygnat

Uäh...den värsta känslan jag vet är att må illa :( Har seriöst inte mått riktigt illa på typ 2 år lr ngt. Bara när ngn rapar lr om d luktar illa o ja får kväljningar o d kmr tårar...d e en annan sak.
Illamående är hemskt :(
Särskilt på kvällen...vågar ju inte somna för ja e rädd att ja ska vakna i mina egna spyor lr ngt. Så hemskt. :'(
Man vet ju aldrig vad som händer när man sover..men när man e vaken har man iaf kontroll över sin kropp haha.

SÅ...jag vågade inte somna...så jag dygnade ist :) Läste lite av Breaking Dawn igen, tittade på 17 Again, gjorde massa tester på Facebook, pluggade lite. Idag ska jag plugga plugga plugga...
Är lite lessen för ja skulle äte så god mat idag, kinamat :D o sen skulle vi åka o gymma :( Orka missa 2 riktigt roliga saker liksom för att man e rädd för att sova...är en sån mes när d gäller illamående haha :P

Men ja...jag mår bra nu, är hungrig men piggare än någonsin vilket är konstigt eftersom jag bara sovit 1 timme :P
Jaja..ska plugga....

//Elida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0