"fina favoriter", haha!

åh vilken genom härlig dag! kort skoldag, absolut inga läxor, ingen tjatig mamma, och grymt bra musik + jag är fortfarande glad för att jag såg mission impossible (en av mina favoritfilmer!) igår för första gången på allderles för länge..!
dessutom va de nyss ett av mina favorit ögonblick på family guy:
"come on paul. haha, what a ridiculous name for a cat! PAUL!"
haha, love it =D

ohoh, plus jag har hittat ett nytt band (nytt för mig iaf). SÅÅÅ skön musik.
man blir helt lung och förmför allt glad! älskar sån musik!
dina favoriter: Owl City – Fireflies och Owl City – The Saltwater Room

(omg, här över råkade jag skriva "fina favoriter". där fick jag mig ett gott skratt! haha har jag dålig humor!?) =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0