gala premiär (h)

igår var jag och salem på galapremiären av grease. haha vi fick de i julklapp av våra mammor :) de var iallafall mycket trevligt och jag spanade ett flertal "kändisar" (nanne grönwall, killen som är "babbsan", flintisen i parlamentet och tilde flöling/fröding/?), oh va cool jag känner mig (h)
innan va vi iallafall i stockholm stad, och gick runt i affärer med salems classmate sandra, mutcho trevligt :) när hon drog gick vi till gallerian och köpte en groooooohohoooovt snygg topp på topshop (båda vi är fattiga, och båda ville ha toppen, så vi delade, haha! thank god att man inte är smällfet)
måste visa en bild, för den är så jävla hot!



efter de drog vi till donken på medborgarplatsen där de va en kille som försökte få mitt nr. de va ganska kul, för han va så jävla fail! "äre så?" sa han typ 10000 ggr. sen drog vi iallafall till göta lejon, där man fick gratis mat (typ snittar, och äpplen med currysås.... :S) och GRATIS TROCADERO! man borde fan börja smyga sig i på premiärer! "kändisar" och GRATIS LÄSK! haha, fifan va jag är fattig....... :/
jaja de va väl de. I LOVE MIN (o salems) NYA TOPP! (y)
(ps. den är mörklila, men de syns inte bra på bilden..)

Kommentarer
Postat av: sofia

SEXY BACK! ;) ... och tröja <3

2010-02-05 @ 21:29:59
URL: http://sofiialinden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0