good night !

jag håller på o somna var tredje sekund här men ja kände att ja måste skriva ett inlägg inan ja somnar haha så förlåt mig om d blir massa stavfel för ja slänter m handen över hela tangenptordet.

ikväll har varit helt sjukt rolig...hade massa vänner över till mitt hus ikväll eftersom mina föräldrar är bortresta. jag fick pappas kort o ja o syrran drpog o handlade en massa på maxi tidigare idag :)

först ikväll iaf så tittade vi på meloffidestivalen o sen så blev vu väldigt sugna på cupcakes :D så vi skyndade oss dit 1 kvart innan d skulle stänga o sprang runt där som galningar för att samla ihop alla ingridienser :P o kassörskan ba skrattade åt oss hahah...

sen åt vi cupcakes o drack te o sebbe fick för sig att göra iste hahah, d blev tydligen inte alls gott :P
åh...d e seriöst nästan farligt för mig att umgås m mina vänner haha, ja skrattar ju hjärtat ur mig :D :P

ne nu kmr ja soma vilekn sekund som heeelst :P aaah PUSS GODNATT...!
vill skänka en extra godnattpuss till josseeeee!

/7ELDIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0