hola

dagens i-landsproblem: min andra tumnagel gick av :( nu har ja två feta tummar m två mindre vackra naglar på

aja, de växer väl ut såsmåningom lr hur d stavas...hatar att använda svenska ord man ändå aldrig använder, förstår ni vad jag menar? typ uttryck haha!

häromdagen när jag såg Percy Jackson (ASBRA!!!) så berättade Gabriel senare ngnting och använde uttrycket "kom ut ur garderoben" för att han hade läst d ngnstans :P och jag tänkte för mig själv..."Varför gjorde hon det bara för att hennes lillebror kom ut ur garderoben?!"
sen förklarade Gabriel det och ja fattade att d betyder att man blivit bög!

aja...aaaaaaaaaaaaaaaaajaaa!
nu ska jag gå o borsta tänderna sen äta en cupcake sen måla mina naglar :)

//Elida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0