i need a job

omg, jag är helt depserat efter ett jobb. de är typ allt jag kan tänka på just nu..!
"behöver pengar, måste skaffa jobb"
"vill ha en iphone och massa skor, måste skaffa jobb"
"måste skriva cv, måste skaffa jobb"
"vill resa i sommar, måste ha pengar, måste skaffa jobb"
"vi kunna fika och gå på bio 24/7, måste skaffa jobb"
"vill göra massa saker men allt kostar pengar, måste skaffa jobb"
"ska hoppa bungeejump i sommar, måste skaffa jobb"
"jag är pank, måste skaffa jobb!!!"
OSV!
de tar aldrig slut. MÅSTE ha ett jobb!

(okejra, den om bungee skrev jag bara för att skryta lite och verka modig)

ska bara knåpa ihop ett fungerande cv, sen ska jag bege mig ut i arbetslivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0