it's ma dream

omg, jag hade världens coolaste dröm! de va sommar och dagen innan marcus skulle till sälen (haha, passande?), så satt vi ute o hade de skönt i solen. plötsligt kom jag på att jag skulle hämta någonting hemma, så jag gick hem medans marcus väntade en liten bit bort. så i porten va de massa killar, och tre av dom föjlde efter mig när jag gick till min dörr, och när jag öppnade ytterdörren så va de en av killarna som trängde sig in i min lägenhet! jag blev lite crazy och slog honom med en ljusstake, så han drog. då kom mamma och gav mig en blombukett inslagen i folie och några blåklockor på sidan om. så gick jag ut till marcus igen, sen gav jag honom de folie-inslagna blommorna.
sen väckte han mig med ett sms, haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0