jag är en hemsk person.

föräldrar borde inte få fylla år! de slutar bara med dåligt samvete för mig..:

1. pappa fyller år idag, och jag ska vara med och dela på ett tatueringspresentkort med tomas (min bror) och björne (pappas bästavän typ). presentkortet är på 2500:-, och jag kan inte ens betala en tiondel av det. ändå är ju typ en tredjedel ifårn mig (ännu en anledning till att jag behöver ett jobb). asså ni förstår inte hur dåligt jag mår över det här.

2. mamma fyller år på lördag, vilket jag inte hade i åtanke för en sekund när jag planerade tjejkväll med tjejerna från klassen. dessutom ska carro också iväg på lördag, så mamma blir ju nästan ensam på sin födelsedag. jag mår skitdåligt över det.

summerat: jag är världens sämsta dotter.
finns inte mycket att göra åt det just nu heller..
/JOSSE


Kommentarer
Postat av: sofia

Buhuuuu vilka bekännelser ;) BARA SÅ DU VET SÅ KOMMER DU VARA EN LIKA UNDERBAR VÄN ÄVEN OM DU ÄR PANK och "ÖVERGER" DIN MAMMA, PUSS PÅ DIN SNYGGA RUMPA!!! <3 <3

2010-02-03 @ 21:02:35
URL: http://sofiialinden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0