miss mvg?

jag har upptäkt safari! alltså apple's internet typ.
sjukt mycke snyggare och väldigt smidigt!

jag är på lite dåligt humör just nu.
inte som imorse direkt, haha de va hype!
grejen är att jag inte är säker på varför jag inte är någe glad.
jag vet vad det beror på, men inte varför? haha =P

jaja, på fredag ska jag iallafall shoppa massa nya undies =D
de ska bli ruuuuuligt!!!! sen ska jag förmodligen klippa mig på lördag =)
i love att ha pengar! i feel on top of the world.

OHOH, PÅ TAL OM ENGELSKA!!!!!!!!!!!!!!
!!
!!
jennie (vår eng-lärare) sa att jag kommer få MVG I ENGELSKA A!!! OMG!!
hon ba;
"din lovestory va.. asså.. jag vet inte vad jag ska säga..!! EXCELLENT! MVG!"
jag bara kände hur hela jag blev helt röd och jag kunde inte sluta le, haha =P
mvg i engelska är/var verkligen mitt största mål! (elr ja, det och matte) ;)

haha nu blev jag på bra humör igen, bara för att jag kom å tänka på det. OHJUSTE, jag har inte berättat för mamma..! off i go, nu ska jag gå och dränka mig i beröm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0