one two three four

godmorgon mina små beundrare ;)
tänkte slänga upp en jättebra cover på en jättebra låt såhär på morgonkvisten :)
sjukt skön! (kom förresten på att killen liknar min brorsa lite, haha) ;O

btw; hej jag heter josefine, och jag skolkar just nu (är fortfarande hemma) för att det är international skip school day idag! det var tänkt att jag och några till skulle in till stan och köra laserdome, men eftersom alla va så jävla tråkiga och otaggade så ska jag till skolan iallafall, så jag och elida klämmer in lite skolk nu på morgonen bara för att få de gjort lixom. skolkdagen måste tas på stort allvar! *hihi* (6)
äsch, nu ska jag dricka upp min hemmagjorde "latte" och borsta tänderna. sen börjar det bli dags att dra alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0