rfsu

idag firade vi alla hjärtans dag lite i skolan i förväg. vi fick geléhjärtan! =D
(jag tog 6st...) :$
sen kom en tjej från rfsu, och hon va HYPE. asså shit vilken energi... ;O
de va ändå ganska kul, och annorlunda. de va faktiskt första sexualkunskapen jag någonsin har haft, haha, alla lärare i mina gamla skolor har typ tyckt att de va för pinsamt och vägrat ta tag i det. mycket roligare än en vanlig lektion iallafall, även om vi fick sluta lite senare än vanligt :)
och i slutet fick vi kondomer. såklart.

oså ikväll när jag va hos carrobarro och pandi så typ satt dom och fnissade, och sen gav dom mig en till kondom haha! dessutom framför ungarna...
colin - josse, vad är de där?
jag - det är godis
anders - haha, ja de är tummgummi
jag - ja, eller iallafall gummi.....
anders dog av garv, och barnen fattade ingenting, haha =P

vi såg på lets dance och the anchorman, och asså OMG! the anchorman va sååååååå rolig!

när jag skulle hem va de en asdålig busschaufför. hon lät mig inte åka gratis!!! >.<
jag va tvungen att skicka en smsbiljett för att åka TVÅ stationer.
jag gillar inte kvinnliga busschaufförer! spec inte dom unga (som denna)

nejnu ska jag sova =D
nattinutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0