seriemördare

jag vet jag vet, jag borde plugga franska! men jag har fassnat på wikipedia..
läser om seriemördare. är jag konstig? jag är inte psykopat, jag lovar, men jag tycker det är en av de mest facinerande sakerna som finns! igentligen så smygälskar jag saker som jag är rädd för. jag kan sitta hur länge som hellst och googla och youtube:a på vithajar (min största rädsla). men tillbaka till seriemördare, haha, asså jag tycker att det är SÅ synd att METG inte erbjuder kriminologi. typ mitt drömämne? eller iofs vet jag inte så mycket om vad man gör i en sån kurs, men de verkar ändå jävligt intressant! iallafall så tänkte jag dela med mig lite av min skumma "hobby" (?), och lägga upp en länk till ett brev som "The Zodiac killer" skickade till polisen. shit asså jag tycker det är ashäftigt..! läskigt för han förklarar i detalj hur han dödade en person (så om du är känslig så kanske du inte bör läsa, men det är sjukt intressant..!)

*klicka här för att läsa*

åter igen, jag är inte mentalt rubbad eller psyko. promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0