vinter hemska vinter

Jag kunde inte va i mitt rum...mina fötter domnade bort av kylan.
Även fast mitt element står på 22 grader så äre sjukt kallt!!! Känns som ngn rivit bort en vägg lr ngt.
SÅ! Jag gick runt o hittade ett element på hjul som ja rullade in i mitt rum o satte på högsta värme som möjligt.

Nu sitter jag nere i köket med dunjacka o filtar på mig och väntar på att mitt rum ska bli varmt...om d nu blir varmt.

Inte nog med det. Rören frös och vi har fått översvämning i köket och där har vi parkettgolv som d bara e att riva upp nu och lägga nytt.

Rören fryser och jag fryser...jag hatar vintern. Finns inget gott m d...
tänkte hitta på ngt positivt o säga att då kan man koka te och mysa, men nä...vi har ju översvämning. GAH

ELIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0